#43: Klantgerichtheid in een duurzame organisatie met Daan Labro van DuurzaamXL

#43: Klantgerichtheid in een duurzame organisatie met Daan Labro van DuurzaamXL

De Klantreisgids · 2025-06-12
49:25

Duurzaamheid en klantgerichtheid, gaan die eigenlijk wel samen? Vandaag ga ik in gesprek met Daan Labro, een van de oprichters van DuurzaamXL die klantgerichtheid én duurzaamheid ademenen en leven. Ze hebben geen CX professional, maar klantbeleving zit in de cultuur. Hoe doen ze dat? Daar hebben we het over in deze aflevering.

Daarnaast zullen we ook de volgende onderwerpen bespreken:

Partner experience, doe je alles zelf of huur je andere bedrijven inKlantenwerving via partnersCultuur shift naar klantgerichtheidHoe kan klantgerichtheid het maken van duurzamere keuzes versterken?

---------------------------------------------------------------

Connect met Daan Labro op LinkedIn.

Connect met mij op LinkedIn.

Benieuwd naar meer inspiratie en wat ik heb meegenomen uit deze aflevering? Stap aan boord van De Klantreisgids LinkedIn groep.

Mis geen enkele aflevering door deze podcast te volgen en laat mij weten wat je van deze aflevering vond door een review achter te laten in je favoriete podcast app!

De Klantreisgids


In deze podcast ga ik, Sannah de Brouwer, Employee & Customer experience manager, samen met jou op zoek naar hoe je nu als bedrijf de meest ultieme klantbeleving voor jouw klanten opzet. Zo nodig ik sprekers, auteurs, leiders, ondernemers en software ontwikkelaars die allemaal een passie hebben voor de klant uit om samen in gesprek te gaan om steeds beter de route te verkennen.

Waar kun je luisteren?

Apple Podcasts Logo Spotify Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Afleveringen