
#44: Het NPS voorspelmodel van Vattenfall met Ruud Kunkels
Wat nou als je kan voorspellen of een klant een loyale klant is of niet? Hoe tof is dat?! Ruud Kunkels en het CX team van Vattenfall is daar de afgelopen jaren mee bezig geweest. In deze podcast bespreken we wat het is en vooral waarom je het nodig hebt. Maar voor de luisteraars zonder een heel CX team om zich heen; we vertellen ook wat jij zou kunnen doen om toch van bepaalde inzichten gebruik te kunnen maken.
Verder bespreken we:
Hoe ze hebben ontdekt welke variabelen te gebruikenWat voor experiment ze hebben gedaan en of dat zo ging als verwacht (hint: nee)Welke andere toffe ideeën ze hebben om gebruik te maken van het voorspelmodel.---------------------------------------------------------------
Connect met Ruud Kunkels op LinkedIn.
Connect met mij op LinkedIn.
Benieuwd naar meer inspiratie en wat ik heb meegenomen uit deze aflevering? Stap aan boord van De Klantreisgids LinkedIn groep.
Mis geen enkele aflevering door deze podcast te volgen en laat mij weten wat je van deze aflevering vond door een review achter te laten in je favoriete podcast app!
De Klantreisgids
In deze podcast ga ik, Sannah de Brouwer, Employee & Customer experience manager, samen met jou op zoek naar hoe je nu als bedrijf de meest ultieme klantbeleving voor jouw klanten opzet. Zo nodig ik sprekers, auteurs, leiders, ondernemers en software ontwikkelaars die allemaal een passie hebben voor de klant uit om samen in gesprek te gaan om steeds beter de route te verkennen.
- Aantal afleveringen: 48
- Laatste aflevering: 2025-07-17
- Zaken en persoonlijke financiën Ondernemerschap