Kim Hiemstra & Elias van der Linden (Boombrush): ‘De mondzorgmarkt is saai en vastgeroest’

Kim Hiemstra & Elias van der Linden (Boombrush): ‘De mondzorgmarkt is saai en vastgeroest’

DE INTERVIEW PODCAST VOOR ONDERNEMEND NEDERLAND | 7DTV · 2021-10-06

Voor een goede mondverzorging poetsen we twee keer per dag onze tanden. De mondzorgmarkt wordt gedomineerd door suffige en stoffige merken. Gouden Duo Elias van der Linden en Kim Hiemstra van Boombrush vindt dat dit anders kan. Hoe maken zij de tandenborstelmarkt hip en leuk? En wat maakt hun samenwerking zo goed? Deze 7DTV-aflevering uit de serie Gouden Duo’s is gemaakt in samenwerking met Centraal Beheer Zakelijk.BoombrushElias: “Boombrush is ontstaan vanuit de samenwerking tussen Roland en mij. We vinden de markt van tandenborstels en de mondzorg saai en vastgeroest. Er zijn alleen maar reclames met teksten als ‘Mijn tandarts beweert dat’ en ‘99% meer plak verwijderen’. Het is zo’n groot alledaags onderwerp, want iedereen verzorgt zijn mond: dat kan veel leuker en hipper. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn: je hebt helemaal geen bluetooth of app nodig om mond te goed te kunnen verzorgen.”Kim: “Op het moment dat het bedrijf live ging, sloot ik aan bij fouders Elias en Roland om het online-marketing gedeelte op te pakken. (…) We hebben elkaar leren kennen op een feestje waar we het hadden over Boombrush, business, en werk. Het klikte en groeide uit tot een relatie.” Ben je benieuwd wat het toekomstscenario is van Kim Hiemstra en Elias van der Linden voor Boombrush? Bekijk deze nieuwe aflevering bomvol tips voor ondernemers!

DE INTERVIEW PODCAST VOOR ONDERNEMEND NEDERLAND | 7DTV

7DTV wordt wel eens de Netflix voor ondernemend Nederland gemaakt. Ze maakt en publiceert video interviews voor een zakelijk en ondernemend publiek en bevat inmiddels meer dan 1000 interviews. In deze podcast de nieuwste gesprekken voor jou op een rij.

Waar kun je luisteren?

Apple Podcasts Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Afleveringen