
#47 Wessel Berkman - De Commerciële Revolutie
Volgens Wessel Berkman, oprichter van o.a. De Commerciële Revolutie en de Social Selling Company is organische groei het mooiste wat er is!
Tijdens het interview gaat Wessel in op o.a. de volgende vragen:
- Waarom is de traditionele manier van sales bedrijven sleets geraakt?
- Hoe kun je met Level 3 sales onderscheidend zijn in sales en marketing 'meer meerwaarde voor je klant' creëren?
- Hoe worden wij structureel & meetbaar onderdeel van de dromen en ambities van onze klanten?
Tijdens deze deep dive in sales leer je alles over de 'dromen boven tafel'-gesprekken, sloop-het-tenderproces en de 'new school pitch'.
En waarom sales net als je relatie thuis is...
Kortom: everything you always wanted to know about SALES but were too afraid to ask!
Kijk hier naar video-fragmenten van het interview:
"De zin en onzin van de purpose"
"Sloop het tenderproces"
De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen
Welkom bij De Strategie van de Kreeft, de podcast over veranderen en vernieuwen van Lobster Company. Durven je pantser af te werpen, je oude zekerheden en patronen los te laten, en de nieuwe realiteit te omarmen. In de Strategie van de Kreeft podcast hoor je hoe bestuurders, managers en ondernemers in hun organisaties bouwen aan ECHTE vernieuwing.
De podcast hoort bij het boek De strategie van de kreeft. Deze bestseller is winnaar van de PIM Marketing Literatuur. Adviseurs van Lobster Company nemen de interviews af.
- Aantal afleveringen: 65
- Laatste aflevering: 2024-07-06
- Zaken en persoonlijke financiën Management