Stoov - Teun van Leijsen

Stoov - Teun van Leijsen

MerkPioniers · 2024-04-12

Teun van Leijsen begon zijn carrière bij ABN AMRO. Werkte daar 9 jaar en maakte gestaag carrière. Tóch richtte hij in 2014 Stoov op, producent van draadloze warmtekussens en -dekens. In eerste instantie pitchte hij zijn kussens in de horeca, waar met terraswarmers op nogal inefficiënte wijze consumenten worden verwarmd. Maar het sloeg niet echt aan, de kussens waren gedoe, energie nog te goedkoop én duurzaamheid nog niet zo’n hot topic. Gelukkig begonnen consumenten hem te bellen voor de kussens, dus besloot hij in 2017 zich volledig op de B2C-markt te richten. Sinds 2019 is Stoov zowel nationaal als internationaal hard gegroeid.

MerkPioniers

MerkPioniers is een podcast waarin merkstrateeg Wouter Boon founders, ondernemers en managers interviewt die met hun merken de markten van morgen aan het veroveren zijn. De podcast gaat over het positioneren van merken, het creëren van merkidentiteiten en alle uitdagingen waar merkpioniers tegenaan lopen. Te beluisteren op jouw favoriete podcastplatform. Meer informatie op merkpioniers.nl.

Waar kun je luisteren?

Apple Podcasts Logo Spotify Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Afleveringen