
Pulse #118: Voorspelde conversiewaarde, Veo3 in YouTube Shorts, Apple flirt met Perplexity en de Cannes Lions
Abonneer je op onze Substack en ontvang een samenvatting van de aflevering, de shownotes en links naar de bronnen.
[01:29] WhatsApp voegt advertenties toe aan Status-posts
[06:10] Data uit AI Mode wordt gemixt met traditioneel websearch verkeer
[09:12] Vooruitkijken naar ROAS: ‘voorspelde conversiewaarde’ in Google Ads
[12:02] YouTube Shorts krijgt AI-model V3 voor razendsnelle content
[14:49] Apple flirt met AI-startup Perplexity – samenwerking of overname?
[18:29] Reddit innoveert met social listening en social proof add-ons
[22:41] Wat leren we van de beste CAN Lions campagnes?
[29:58] TikTok Symphony Showcase: AI Avatars maken branded video’s in één klikShownotes: https://www.adwise.nl/podcast/
Hosts: Jeroen Roozendaal en Daan Loohuis
Volg Adwise ook via:
𝗪𝗲𝗯𝘀𝗶𝘁𝗲: https://www.adwise.nl/
𝗧𝘄𝗶𝘁𝘁𝗲𝗿: https://twitter.com/Adwise_BV
Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy (by Adwise)
In de podcast 'Digital Brains' van Adwise praten we je iedere 2 weken bij over ontwikkelingen op het gebied van online marketing, digital, tech en strategy. Daarnaast bespreken we 1 keer per maand één specifiek thema in onze Deep Dive afleveringen. Reageren kan via podcast@adwise.nl. Hosts: Jeroen Roozendaal & Daan Loohuis
- Aantal afleveringen: 202
- Laatste aflevering: 2025-07-15
- Zaken en persoonlijke financiën Marketing