
Business Intelligence voor kmo’s episode 2: Rik Vera – Bedrijfsfilosoof
Bedrijven moeten klantcentraal ondernemen door de klant écht centraal te stellen en niet alleen maar klantgericht te zijn. Dit vereist actief luisteren en regelmatig contact met klanten, voorbij alleen het meten van tevredenheid. Futuroloog en bedrijfsfilosoof Rik Vera benadrukt dat bedrijven vaak te veel over zichzelf praten en transacties boven menselijke relaties stellen. Kmo's hebben het voordeel van nauwe klantrelaties en moeten kennis over klanten beter benutten. Een frictieloos klantcontact is essentieel, waarbij goed geoliede processen en begrip van de klantcontext belangrijk zijn. Data-uitwisseling is cruciaal voor een goede conversatie, mits eerlijk en transparant.
https://www.linkedin.com/in/rikvera/
https://open.spotify.com/episode/5pKEuasy9CsKBFXWGQdgM7?si=ea8b39a979a44619
Trends Kanaal Z Podcast
Trends Kanaal Z podcasts verzamelt alle podcasts van Trends en Kanaal Z, netjes geordend volgens publicatie. De redacties van Trends en Kanaal Z brengen u verschillende podcasts over wat onze wereld en maatschappij beheerst. Vanuit diverse invalshoeken en met een uitgesproken focus op economie en ondernemingen, op business, personal finance en beleggen. Onafhankelijk, relevant, telkens constructief en toekomstgericht.
- Aantal afleveringen: 572
- Laatste aflevering: 2024-09-26
- Nieuws Zakelijk nieuws Politiek